انتقاد آذری جهرمی: مناظره دوم بدتر از مناظره اول؛ اینقدر بیکیفیت که صدای برخی از کاندیداها هم درآمد / این روند، مطلوب عدهای محدود است
کد خبر: ۳۲۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات با انقاد تند از مناظره دوم انتخابات ریاست جمهوری نوشت: امیدی ندارم که اصلاح شود پس نخواهم گفت امیدوارم روند اصلاح شود.آذری جهرمی در این باره در کانال خود نوشت: مناظره دوم بدتر از مناظره اول؛ اینقدر بیکیفیت که صدای برخی از کاندیداها هم درآمد.
البته به نظرم این روند، مطلوب عدهای محدود است؛ امیدی هم ندارم که اصلاح شود پس نخواهم گفت امیدوارم روند اصلاح شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین