|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۴:۱۶

همتی در پاسخ به رئیسی: من وارث ۱۱ بدهکار بانکی با ۹۰ هزار میلیارد بدهی بودم؛ چه کسانی این وام ها را حدود ۱۰ سال پیش داده بودند؟

کد خبر: ۳۲۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

عبدالناصر همتی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در توییتی در پاسخ به سید ابراهیم رئیسی نوشت: «من وارث ۱۱ بدهکار بانکی با ۹۰ هزار میلیارد بدهی بودم. چه کسانی این وام ها را حدود ۱۰ سال پیش داده بودند؟

افتخارم ایستادن درمقابل رانتخوران بود. در دوره من یک موسسه غیرمجاز ایجاد نشد و بدهی برخی بدهکاران بزرگ برگشت داده شد و هیچ ابر بدهکار جدیدی ایجاد نشد.»

سید ابراهیم رئیسی پیشتر در توئیتی نوشته بود: «کسانی که ۹۰هزارمیلیارد‌تومان پول مردم را به ۱۱ نفر می‌دهند اگر رئیس‌جمهور شوند هم تمام ثروت کشور را در اختیار یک عده خاص و محدود قرار خواهند داد».

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین