آتشسوزی در اطراف خط لوله انتقال نفت برومی اهواز / شرکت ملی نفت: آتشسوزی به طور کامل مهار و خاموش شده / خسارت جانی و مالی نداشتیم / حادثه در اثر نشت نفت نبود؛ نیزارهای اطراف خط لوله، آتش گرفته بودند
کد خبر: ۳۲۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
با تلاش و مشارکت سازمان آتشنشانی شهرداری اهواز و اداره آتشنشانی شرکتهای نفت و گاز کارون و مارون، آتشسوزی به طور کامل مهار و خاموش شده است و هیچگونه خسارت جانی و مالی به نداشته است. اکنون نیز مشکلی در این منطقه وجود ندارد.

ایسنا: سخنگوی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به آتشسوزی نیزارهای اطراف خط لوله انتقال نفت روستای برومی از مهار این حریق خبر داد.شهرام وردک اظهار کرد: ساعت ۱۰ صبح امروز (۱۳ خردادماه) نیزارهای اطراف خط لوله انتقال نفت روستای برومی در اهواز دچار حریق شد.
وی افزود: با تلاش و مشارکت سازمان آتشنشانی شهرداری اهواز و اداره آتشنشانی شرکتهای نفت و گاز کارون و مارون، آتشسوزی به طور کامل مهار و خاموش شده است و هیچگونه خسارت جانی و مالی به نداشته است. اکنون نیز مشکلی در این منطقه وجود ندارد.
سخنگوی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: این حادثه در اثر نشت نفت و آتشسوزی خط لوله نبوده و تنها نیزارهای اطراف خط لوله، دچار حریق شدند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین