قدردانی شهردار تهران از زحمات آتشنشانان برای مهار آتش در پالایشگاه تهران
کد خبر: ۳۲۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱

شهردار تهران در پیامی توییتری از زحمات اتش نشانان برای مهار آتش در پالایشگاه تندگویان تهران قدردانی کرد.به گزارش ایسنا، پیروز حناچی، شهردار تهران در پیامی توییتری نوشت: "عزیزانم! همکاران قهرمانم! باعث افتخار است که به شما خداقوت بگویم
برای زحمات بی امانی که می کشید و جان فشانی که در میانه حادثه و آتش می کنید! "
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین