|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۴۷

قدردانی شهردار تهران از زحمات آتش‌نشانان برای مهار آتش در پالایشگاه تهران

کد خبر: ۳۲۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱

شهردار تهران در پیامی توییتری از زحمات اتش نشانان برای مهار آتش در پالایشگاه تندگویان تهران قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی، شهردار تهران در پیامی توییتری نوشت: "عزیزانم! همکاران قهرمانم! باعث افتخار است که به شما خداقوت بگویم

برای زحمات بی امانی که می کشید و جان فشانی که در میانه حادثه و آتش می کنید! "
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین