مستند همتی چه بود که صداوسیما حاضر به پخش آن نشد؟
کد خبر: ۳۲۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۷

عبدالناصر همتی،نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی از اظهارات خود در مستندی که صداوسیما پخش نکرده پرده برداشت.همتی در این توئیت نوشت:صداوسیما مستند انتخاباتی بنده را پخش نکرد؛ در این مستند گفته بودم:
+ اگر عدهای بنده را بانی وضع موجود میدانند، آنها خود وضع موجودند.
+ ضرورت تصویب FATF و ضررهای ناشی از عدم اجرای آن
+ برخی از دختران ایران بی واسطه حرفهایشان را زده بودند
گفتند حذف کنید، گفتم: من مخالف سانسورم
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین