همتی: کنار گذاشتنم از اختیارات رئیس جمهور است؛ بابت اعتمادی که رئیس جمهور به من کردند، متشکرم / به خاطر دفاع آقای روحانی از برجام، مدیون ایشانم
کد خبر: ۳۲۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

عبدالناصر همتی در توئیتی با اشاره به تصمیم رئیس جمهور از اعتماد وی تشکر کرد. وی در این باره نوشت: کنارگذاشتن بنده از اختیارات رئیس جمهور است. بابت اعتمادشان به خصوص در یکسال اول خدمتم متشکرم. وظیفه من دفاع از اصلاح روندهای اشتباه و مخالف رویه علم اقتصاد است. امیدوارم بابت این انجام وظیفه از من مکدر نشده باشند. من هم مثل همه مردم بخاطر دفاع ایشان از برجام مدیون ایشانم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین