|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۳:۳۸

همتی: کنار گذاشتنم از اختیارات رئیس جمهور است؛ بابت اعتمادی که رئیس جمهور به من کردند، متشکرم / به خاطر دفاع آقای روحانی از برجام، مدیون ایشانم

کد خبر: ۳۲۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

عبدالناصر همتی در توئیتی با اشاره به تصمیم رئیس جمهور از اعتماد وی تشکر کرد.

وی در این باره نوشت: کنارگذاشتن بنده از اختیارات رئیس جمهور است. بابت اعتمادشان به خصوص در یکسال اول خدمتم متشکرم. وظیفه من دفاع از اصلاح روندهای اشتباه و مخالف رویه علم اقتصاد است. امیدوارم بابت این انجام وظیفه از من مکدر نشده باشند. من هم مثل همه مردم بخاطر دفاع ایشان از برجام مدیون ایشانم.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین