همتی: عمیقا از عدم حضور نامزدهایی که ایده هایی برای اداره کشور داشتند بسیار متاسفم / میخواهم صدای اکثریت خاموش ایران باشم
کد خبر: ۳۲۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی یادداشتی با بیان تاسف عمیق از عدم حضور برخی نامزدها از ماندن در صحنه انتخابات خبر داد.وی در این یادداشت نوشت:
مردم عزیز وطنم ، ایران
عمیقا از عدم حضور نامزدهایی که ایده هایی برای اداره کشور داشتند و موجب رنجش مردم شد، بسیار متاسفم. پس از رصد اتفاقات دو روز گذشته و موضع گیری های نخبگان به این فکر کردم که، امروزاهمیت دفاع از انتخابات و رأی مردم و راه حل یابی برای ایران قهر بر نمی تابد . مردم عزیز ایران از ما انتظار دارند که فکری برای زندگی آنها و فرزندان ایران کنیم و در صحنه بمانیم.
لذا، با توکل به خداوند متعال و درخواست یاری از عموم ایرانیان، عزم خود را جزم نمودم تا برای امروز و آینده فرزندانمان بدون توجه به مشقات پیش رو تا انتهای رقابتهای انتخاباتی در صحنه بمانم و با بهره گیری از توان تخصصی و دانش اقتصاد و به دور از برداشت های ساده انگارانه در تحلیل شرایط پیچیده اقتصادی کشور، صدای اکثریت خاموش و رنجور ایران باشم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین