خطیبزاده: منتظر اقدامات و تغییر رفتار ریاض هستیم / همواره از گفتگو استقبال کرده ایم؛ عربستان میتواند طرف سازندهای باشد
کد خبر: ۳۲۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

خطیبزاده، سخنگوی وزارت خارجه درباره اظهارات وزیر خارجه عربستان گفت: عربستان باید تصمیم بگیرد آیا همچنان میخواهد از این ادبیات و کلام ملال آور گذشته استفاده و رفتار خود را عوض نکند و یا تصمیم گرفته به عنوان شریک سازنده در منطقه در کنار کشورهای دیگر منطقه از سیاستهای توسعه طلبانه و جنگ افروزانه فاصله بگیرد.وی گفت: منتظر اقدامات و تغییر رفتار ریاض هستیم. البته سیاستهای ایران درباره گفتوگوهای منطقهای و ترتیبات منطقه ای چیز جدیدی نیست و همواره بوده و از حضور عربستان استقبال کردیم و فکر میکنیم عربستان میتواند طرف سازندهای باشد اگر از سیاستهای ملال آور فاصله بگیرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین