تعداد شهرهای قرمز کرونایی به ۸ شهر افزایش یافت
کد خبر: ۳۲۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

ایرنا: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تعداد مناطق با وضعیت قرمز کرونا در کشور به هشت شهر افزایش یافت.وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور اعلام کرد: هشت شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و هیچ شهری در وضعیت کرونایی آبی نیست.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، شهرستانهای عسلویه و کنگان (استان بوشهر)، چابهار (سیستان و بلوچستان)، بندرعباس، پارسیان، جاسک، رودان و میناب (هرمزگان) در وضعیت قرمز قرار گرفتند.
وزارت بهداشت افزود: در بعضی از مناطق جنوبی کشور، جهشهای مربوط به کرونای آفریقای جنوبی و هند گزارش شدهاست. بنابراین میبایست افزایش تعداد بستری در این شهرها را بسیار جدی گرفت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین