|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۳۷

جهانگیری: صداوسیما طبق روال گذشته تحریف و تخريب را ادامه می‌دهد / می‌خواهم از عوامل بحران‌های امروز ایران و برنامه‌های خود برای مقابله با آن‌ها بگویم؛ دفاع از عملکرد دولت را رییس‌جمهوری و وزرا انجام می‌دهند

کد خبر: ۳۲۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
اسحاق جهانگیری، داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به رویه تخریبی صداوسیما علیه دولت، تاکید کرد که او قصد دارد از برنامه‌هایی که برای مقابله با بحران ها و عوامل آن دارد بگوید و وظیفه دفاع از عملکرد دولت را رییس‌جمهوری و وزرا انجام خواهند داد.

اسحاق جهانگیری، داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به رویه تخریبی صداوسیما علیه دولت، تاکید کرد که او قصد دارد از برنامه‌هایی که برای مقابله با بحران ها و عوامل آن دارد بگوید و وظیفه دفاع از عملکرد دولت را رییس‌جمهوری و وزرا انجام خواهند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، جهانگیری در توییتی نوشت:

صداوسیما طبق روال گذشته تحریف و تخريب را ادامه می‌دهد.

دفاع از عملکرد دولت را رییس‌جمهوری و وزرا انجام می‌دهند.

من می‌خواهم از عواملی بگویم که مسبب بحران‌های امروز ایران هستند و از برنامه‌هایی که برای مقابله با آن‌ها دارم.

به قصد افق‌گشایی آمده‌ام.


ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین