|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۵۹

ضرغامی: کناره گیری به نفع رئیسی؟ آمده‌ام تا بمانم / دیگران باید خود را با من تطبیق دهند

کد خبر: ۳۲۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

ایسنا: داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دیگران خود را با ضرغامی تطبیق دهند.

عزت الله ضرغامی از فعالان سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگویی کوتاه در پاسخ به این سوال که آیا به نفع ابراهیم رئیسی، دیگر داوطلب اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری از صحنه رقابت ها کناره گیری خواهد کرد؟ اظهار کرد: ضرغامی آمده است تا بماند و دیگران خود را با ضرغامی باید تطبیق دهند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین