کنایه محمود صادقی به حضور پررنگ برخی کاندیداها در تلگرام و توئیتر
کد خبر: ۳۲۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

محمود صادقی به حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در فضای مجازی کنایه زد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، محمود صادقی، نماینده سابق مجلس و از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری درباره حضور برخی کاندیداهای ریاست جمهوری در فضای مجازی در توئیتی نوشت:
خوب است روسای عالی مقامی که کاندیدای ریاست جمهوری شده اند و انشالله قصد گره گشایی از مشکلات مردم را دارند ابتدا بعضی از تناقضاتی که به دست خودشان ایجاد شده را حل کنند.
شبکههای اجتماعی مانند توئیتر و تلگرام را فیلتر میکنند اما خودشان در آنها بیش از دیگران فعالیت میکنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین