|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۲:۵۹

رویترز: ایران غنی‌سازی ۶۳ درصدی اورانیوم را آغاز کرده است

کد خبر: ۳۲۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
دیدبان هسته‌ای سازمان ملل در گزارشی که به رصد رویترز رسیده است اعلام کرد که ایران در تاسیسات زیرزمینی نطنز به غنی‌سازی اورانیوم تا سطح خلوص ۶۳ درصد پرداخته است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که ایران در تاسیسات هسته‌ای نطنز به غنی‌سازی اورانیوم با خلوص ۶۳ درصد پرداخته است.

به گزارش ایسنا، دیدبان هسته‌ای سازمان ملل در گزارشی که به رصد رویترز رسیده است اعلام کرد که ایران در تاسیسات زیرزمینی نطنز به غنی‌سازی اورانیوم تا سطح خلوص ۶۳ درصد پرداخته است.

در این گزارش آمده است: آنالیز آژانس از نمونه‌های محیطی که در تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۲۱ گرفته شده‌اند، نشانگر سطح غنی‌سازی ۶۳ درصدی اورانیوم ۲۳۵ هستند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین