ظریف: بایدن باید تصمیم بگیرد که به بیقانونی ادامه میدهد یا پایبند میشود / مسئولیت بر عهده آمریکا است نه ایران
کد خبر: ۳۲۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در پیامی به سالگرد خروج آمریکا ازبرجام اشاره کرد.وی در این پیام توییتری نوشت: «در حالی که در وین سعی در احیای برنامه جامع اقدام مشترک داریم، ضروری است یادآوری کنیم چگونه همه چیز شروع شد».
ظریف اضافه کرد: «سه سال پیش در چنین روزی، یک دلقک بی اعتبار، تعهدات آمریکا تحت برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل را نقض کرد. امروز، رئیس جمهور آمریکا باید تصمیم بگیرد که آیا آمریکا به بی قانونی ادامه میدهد یا به قانون پایبند است.مسئولیت بر عهده آمریکا و نه ایران است».
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین