کاخ سفید: در چهارمین دور گفتوگوهای غیرمستقیم با ایران بر سر برجام پیشرفتهایی حاصل شده / تداوم این گفتوگوها نشانه خوبی برای آینده است
کد خبر: ۳۲۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

فارس: «جنیفر ساکی»، سخنگوی کاخ سفید شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران گفت تحریمها علیه ایران تنها در صورت بازگشت ایران به تعهدات برجامی قابل رفع است.اظهارات سخنگوی کاخ سفید ساعاتی بعد از اتمام نشست کمیسیون مشترک برجام که بعدازظهر امروز (جمعه) با حضور هیأتهای ایران و گروه ۱+۴ در وین از سر گرفته شده بود مطرح شده است.
سخنگوی کاخ سفید گفت در چهارمین دور «گفتوگوهای غیرمستقیم» با ایران بر سر برجام «پیشرفتهایی حاصل شده است.»
او گفت تداوم گفتوگوها میان مذاکرهکنندگان نشانه خوبی برای آینده است.
ساعاتی قبلتر، «جو بایدن»، رئیسجمهور آمریکا گفت ایران در مذاکرات وین جدی است، اما تا چه اندازه جدی است و آماده انجام چه اقداماتی است روشن نیست.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین