سپاه: یک تیم از اشرار مسلح در سیستان و بلوچستان متلاشی شد / ۲ نفر کشته شدند؛ یک نفر دستگیر شد
کد خبر: ۳۲۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶

ایرنا: روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیهای از متلاشی شدن یک تیم از اشرار مسلح در سیستان و بلوچستان خبر داد.در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه آمده است: رزمندگان قرارگاه قدس با انجام اقدامات اطلاعاتی یک تیم از اشرار مسلح که دارای سابقه شرارت، آدم ربایی و قتل را داشته در کمین قرار گرفته که ۲ نفر از اعضای این تیم کشته و یک نفر نیز دستگیر شد.
این اطلاعیه می افزاید: در این عملیات مقادیری سلاح، مهمات و مواد منفجره از آنان کشف شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین