جهانگیری: معلمان و استادان از جمله بالاترین گروههای مرجع جامعه ما هستند
کد خبر: ۳۲۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

معاون اول رئیس جمهوری در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز معلم تاکید کرد: باید منزلت اجتماعی معلمان و استادان را به امکانی برای ارتقای فرصتها و سرمایههای اقتصادی و انسانی و علمی کشور و حل مسائل و مشکلات این طبقات مولد و آینده ساز تبدیل کنیم.به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز معلم نوشت: «معلمان و استادان گرانقدر از جمله بالاترین گروههای مرجع جامعه ما هستند. باید این منزلت اجتماعی را به امکانی برای ارتقای فرصتها و سرمایههای اقتصادی و انسانی و علمی کشور و حل مسائل و مشکلات این طبقات مولد و آینده ساز تبدیل کنیم.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین