نشست کمیسیون مشترک پایان یافت/ گفتوگوها جمعه ازسرگرفته میشود
کد خبر: ۳۲۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
گفتنی است با توجه به تصمیم قبلی کمیسیون درخصوص تسریع روند رایزنیها، گفتوگوهای این هفته در قالب های دوجانبه یا چندجانبه به شکل فشرده ادامه یافت و طرفها تلاش کردند تا اختلاف نظرات در خصوص متون را به حداقل برسانند. طرفها توافق دارند که در دور آینده گفتگوها باید کار با سرعت و جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.

جلسه کمیسیون مشترک که با حضور هیأتهای ایران و گروه 1+4 در وین از سر گرفته شده بود، دقایقی پیش پایان یافت.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، حاضرین در این جلسه آخرین وضعیت رایزنیهای کارگروههای کارشناسی در حوزههای لغو تحریم، هستهای و ترتیبات اجرایی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
مقرر شد پس از این جلسه هیأتها به پایتختها بازگردند و گفتوگوها مجددا از جمعه آینده پی گرفته شود.
گفتنی است با توجه به تصمیم قبلی کمیسیون درخصوص تسریع روند رایزنیها، گفتوگوهای این هفته در قالب های دوجانبه یا چندجانبه به شکل فشرده ادامه یافت و طرفها تلاش کردند تا اختلاف نظرات در خصوص متون را به حداقل برسانند. طرفها توافق دارند که در دور آینده گفتگوها باید کار با سرعت و جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.
گفتنی است با توجه به تصمیم قبلی کمیسیون درخصوص تسریع روند رایزنیها، گفتوگوهای این هفته در قالب های دوجانبه یا چندجانبه به شکل فشرده ادامه یافت و طرفها تلاش کردند تا اختلاف نظرات در خصوص متون را به حداقل برسانند. طرفها توافق دارند که در دور آینده گفتگوها باید کار با سرعت و جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین