|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۱۰

ظریف: نشانه های مثبت در وین و منطقه به چشم می خورد / در سفرهای چند روز گذشته ام، تمرکز بر طرح صلح هرمز در منطقه بود

کد خبر: ۳۲۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
در زمانی که سیدعباس عراقچی معاون وزیر خارجه مذاکرات وین درخصوص احیای برجام را هدایت می‌کند، من تور خلیج فارس خود را به کویت رساندم و با نخست وزیر شیخ صباح الخالد و وزیر خارجه شیخ احمد ناصر دیدار داشتم. تمرکزمان بر روی طرح امید برای منطقه‌مان بود. نشانه‌های مثبتی در هر دو مسیر دیده می‌شود.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران محورهای گفت‌وگوهای خود با مقامات ارشد کویتی را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، محمدجواد ظریف، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه در توییتر نوشت: در زمانی که سیدعباس عراقچی معاون وزیر خارجه مذاکرات وین درخصوص احیای برجام را هدایت می‌کند، من تور خلیج فارس خود را به کویت رساندم و با نخست وزیر شیخ صباح الخالد و وزیر خارجه شیخ احمد ناصر دیدار داشتم. تمرکزمان بر روی طرح امید برای منطقه‌مان بود. نشانه‌های مثبتی در هر دو مسیر دیده می‌شود.




ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین