ظریف: نشانه های مثبت در وین و منطقه به چشم می خورد / در سفرهای چند روز گذشته ام، تمرکز بر طرح صلح هرمز در منطقه بود
کد خبر: ۳۲۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
در زمانی که سیدعباس عراقچی معاون وزیر خارجه مذاکرات وین درخصوص احیای برجام را هدایت میکند، من تور خلیج فارس خود را به کویت رساندم و با نخست وزیر شیخ صباح الخالد و وزیر خارجه شیخ احمد ناصر دیدار داشتم. تمرکزمان بر روی طرح امید برای منطقهمان بود. نشانههای مثبتی در هر دو مسیر دیده میشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، محمدجواد ظریف، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در توییتر نوشت: در زمانی که سیدعباس عراقچی معاون وزیر خارجه مذاکرات وین درخصوص احیای برجام را هدایت میکند، من تور خلیج فارس خود را به کویت رساندم و با نخست وزیر شیخ صباح الخالد و وزیر خارجه شیخ احمد ناصر دیدار داشتم. تمرکزمان بر روی طرح امید برای منطقهمان بود. نشانههای مثبتی در هر دو مسیر دیده میشود.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
