محمد بن سلمان: امیدواریم روابط خوبی با ایران داشته باشیم
کد خبر: ۳۲۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
بن سلمان تاکید کرد: ما به دنبال تنش با ایران نیستیم و از رشد و شکوفایی این کشور خوشنود میشویم.ولیعهد عربستان تصریح کرد: ما در سطحی بینالمللی سخت در تلاش هستیم تا مشکلهایمان را با ایران حل کنیم.

محمد بن سلمان در گفتگویی تلویزیونی نسبت به برقراری روابط خوب با ایران ابراز امیدواری کرد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ ولیعهد عربستان سعودی گفت: ما امیدواریم که روابط خوبی با ایران داشته باشیم.
وی افزود: ایران همسایه ای در منطقه است. مسئله ی اصلی ما با این کشور، برنامه هسته ای، برنامه موشکی و رفتار مضر در منطقه است.
بن سلمان تاکید کرد: ما به دنبال تنش با ایران نیستیم و از رشد و شکوفایی این کشور خوشنود میشویم.
ولیعهد عربستان تصریح کرد: ما در سطحی بینالمللی سخت در تلاش هستیم تا مشکلهایمان را با ایران حل کنیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین