رابرت مالی: رایزنیهای خوبی با شریکانمان در شورای همکاری خلیج فارس درباره وضعیت گفتوگوهای برجام داشتیم
کد خبر: ۳۲۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴

فارس: «رابرت مالی»، نماینده آمریکا در امور ایران تصریح کرد: رایزنیهای خوبی با شریکانمان در شورای همکاری خلیج فارس در خصوص وضعیت گفتوگوهای برجام و امنیت منطقه داشتیماین مقام آمریکایی در توییتر نوشت: «صبح امروز رایزنیهای خوبی با شریکانمان در شورای همکاری خلیج فارس در خصوص وضعیت گفتوگوهای برجام و امنیت منطقه داشتیم. برای دور بعدی گفتوگوها در خصوص بازگشت دوجانبه به پایبندی برجام به وین برمیگردم.»
برخی از کشورهای عربی از جمله امارات و عربستان سعودی پیش از این خواستار حضور در مذاکرات در خصوص برجام شده بودند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین