واکنش عباس عبدی به اتهام زنی به روحانی در برنامه زنده: هر که این تبعیض و بیمسئولیتی رسانهای را ایجاد کرده، مطمئن باشد همین تبعیض آنان را نابود می کند
کد خبر: ۳۲۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹

عباس عبدی به اتهام عجیب یک مفسر برنامههای صدا و سیما، در برنامه زنده تلویزیون به رئیس جمهور واکنش نشان داد.عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی به اتهام عجیب داریوش سجادی، مفسر برنامههای صداوسیما در برنامه زنده تلویزیون به رئیس جمهور واکنش نشان داد و نوشت: «در صداوسیما گفتند: روحانی گرای ترور قاسم سلیمانی را داده بود. هر که این حد از تبعیض و بیمسئولیتی رسانهای را ایجاد کرده، مطمئن باشد که همین تبعیض آنان را نابود خواهد کرد. این گزاره بیش از آنکه ضد روحانی باشد علیه نظام و دستگاه قضایی و تایید ابتذال و بیصاحبی سیاست در ایران است.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین