معاون دفتر رییسجمهور:
صداوسیما پس از ظهور کلاب هاوس، به شدت آزرده و معترض بود / می گفت تا وقتی ما هستیم، چرا پلتفرمی خارجی باید میزبان بیطرف گفتگوهای شهروندان باشد / یک روز معمولیِ صداوسیما؛ از گرفتن آنتن زنده از رییسجمهور تا پخش مستند علیه برجام پس از فوتبال
کد خبر: ۳۱۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییسجمهور در توییتر نوشت؛گزارش یک روز معمولیِ رسانهای ملی
- گرفتن آنتن زنده شبکه خبر از رییسجمهور علیرغم هماهنگیها
- پخش مستند علیه برجام از شبکه سه بعد از فوتبال
- انتشار اخبار غیر موثق به نقل از منبع آگاه علیه تیم مذاکرهکننده خودی، از «پرستیوی»
مهمتر آنکه رسانه ملی، پس از ظهور کلاب هاوس، به شدت آزرده و معترض بود که چرا تا وقتی آنها هستند، پلتفرمی خارجی باید میزبان بیطرف گفتگوهای شهروندان باشد. لااقل برای نمایش هم که شده، ادای بیطرفی و فراگیر بودن را درآورند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین