مهاجم پرسپولیس از فهرست سرخپوشان برای دربی خط خورد
کد خبر: ۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
محمد عباسزاده مهاجم جوان پرسپولیس از فهرست سرخپوشان برای دربی خط خورد.
پس از پایان تمرین عصر روز پنجشنبه سرخپوشان، مدیرعامل، سرپرست و رئیس کانون هواداران پرسپولیس نشستی را در ورزشگاه درفشیفر برگزار کردند.* بازیکنان پس از پایان تمرین از زیر قرآن رد شدند و به داخل اتوبوس رفتند تا به محل هتل آزادی بروند.
* اولین بازیکنی که داخل اتوبوس شد، قاسم دهنوی بود.
* مدیرعامل پرسپولیس خطاب به هوادارانی که به محل درفشیفر آمده بودند گفت که تیم در بهترین شرایط قرار دارد و همه بازیکنان آماده دربی هستند. هواداران هم بابت حضور خلعتبری از مدیرعامل پرسپولیس به شدت تشکر کردند.
* محمد عباسزاده مهاجم پرسپولیس از فهرست سرخپوشان برای دربی خط خورد.
منبع:اوج
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین