محسن هاشمی: رییس جمهور اختلاف مسئولان در داخل ستاد کرونا را حل کند / بابت تصمیم هرچند دیرهنگام برای تعطیلی تشکر میکنم
کد خبر: ۳۰۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

رییس شورای اسلامی شهر تهران از رییس جمهور خواست تا اختلاف مسئولان را در داخل ستاد کرونا حل کند. او با قدردانی از تصمیم به تغطیلی کرونایی با وجود دیرهمگام بودن آن گفت: بخش مهمتر، رعایت کردن مسایل از سوی مردم است که خوشبختانه اصناف در تهران بصورت نسبی در روز نخست این تعطیلی را رعایت کردند. بخش منفی موضوع نیز افزایش مسافرت شهروندان تهرانی در روزهای قبل از تعطیلی به شمال است. از ستاد کرونای مازنداران و گیلان درخواست داریم که نسبت به تعطیل بودن رستورانها، فروشگاهها و مناطق گردشگری شمال نظارت ویژه ای داشته باشند تا افرادی که به شمال مسافرت کرده اند، مجبور به اقامت در اماکن مسکونی خود باشند. X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین