ربیعی: ۱۸ هزار میلیارد تومان برای متناسبسازی حقوق بازنشستگان به صندوقهای کشوری و لشکری اختصاص یافت
کد خبر: ۳۰۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵

سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در توییتر از تصویب آیین نامه متناسبسازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری خبر داد و گفت: از مهرماه این افزایش اعمال خواهد شد.علی ربیعی در توییتر نوشت:« هم اکنون، آیین نامه متناسبسازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری تصویب شد.۱۸ هزار میلیارد تومان برای متناسبسازی حقوق بازنشستگان به صندوقهای کشوری و لشکری اختصاص یافت.»
سخنگوی دولت تاکید کرد: «از مهرماه این افزایش اعمال خواهد شد.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین