|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۱:۳۷

ویدیو/می خواستم آقازاده را برای تلویزیون بسازم اما نشد

کد خبر: ۳۰۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
حامد عنقا تهیه کننده و نویسنده در گفتگو با برنامه نقدسینما گفت: ابوالقاسم طالبی و مسعود ده نمکی در حال ساخت دو سریال ضدفساد در تلویزیون هستند من هم در آستانه تولید برای تلویزیون هستم.
برای  مشاهده "ویدیو" روی "عکس" کلیک کنید
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین