آمریکا: از کشورهای اروپایی می خواهیم تا علیه ایران تحریمهای جدید وضع کنند
کد خبر: ۳۰۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از کشورهای اروپایی خواست تا به تحریمهای این کشور علیه ایران پایبند باشند.به گزارش شفقنا، «مورگان اورتاگوس»در گفتوگو با شبکه العربیه همچنین از کشورهای اروپایی خواست تا تحریمهای جدیدی علیه ایران وضع کنند.
سخنگوی وزارت خارجه در ادامه ابراز امیدواری کرد که دیگر کشورهای عربی نیز به روند سازش با اسرائیل بپیوندند و تأکید کرد که فلسطین نیز باید به گفتوگوهای به اصطلاح صلح بپیوندد.
به گفته وی آمریکا همچنان در حال همکاری با دولت سودان برای حذف نام این کشور از لیست کشورهای حامی تروریسم است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین