وزیر ارتباطات: ماهواره «پارس۱» تستهای عملیاتی خود را به پایان رساند
کد خبر: ۳۰۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در توئیتی نوشت: «ماهوارهی «پارس۱»، پیشرفتهترین ماهوارهی تولید شده در ایران، که توسط پژوهشگاه فضایی ایران طراحی و ساخته شده است؛ امروز تستهای عملیاتی خود را به پایان رساند. این ماهواره هفته بعد تحویل سازمان فضایی ایران خواهد شد. خدا قوت به @H0sseinSamimi و دانشمندان عزیز پژوهشگاه فضایی.» X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین