|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۳۷

دور کاری یک سوم کارمندان تهران لغو شد / تنها بیماران زمینه‌ای می‌توانند از بخش دور کاری استفاده کنند

کد خبر: ۳۰۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰


استاندار تهران: دور کاری یک سوم کارمندان تهران لغو شد و تنها بیماران زمینه‌ای می‌توانند از بخش دور کاری استفاده کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده دورکاری یک سوم کارمندان در استان تهران لغو شد و کارمندان همانند سابق در سرکار حاضر می‌شوند.

استاندار تهران درباره افزایش بیماران کرونایی گفت: تعداد بستری‌ها بیشتر شده، اما الحمدالله تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا افزایش نداشته است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین