دور کاری یک سوم کارمندان تهران لغو شد / تنها بیماران زمینهای میتوانند از بخش دور کاری استفاده کنند
کد خبر: ۳۰۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

استاندار تهران: دور کاری یک سوم کارمندان تهران لغو شد و تنها بیماران زمینهای میتوانند از بخش دور کاری استفاده کنند.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده دورکاری یک سوم کارمندان در استان تهران لغو شد و کارمندان همانند سابق در سرکار حاضر میشوند.
استاندار تهران درباره افزایش بیماران کرونایی گفت: تعداد بستریها بیشتر شده، اما الحمدالله تعداد فوتیهای ناشی از بیماری کرونا افزایش نداشته است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین