علی مطهری: باید از کویت و عربستان قدردانی شود
کد خبر: ۳۰۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶

یک فعال سیاسی گفت: در برابر تسلیم شدن دولت های بحرین و امارات در جریان تعامل با اسرائیل باید از کویت و عربستان قدردانی کرد.به گزارش ایسنا، الی مطهری نماینده سابق مجلس در توییتر نوشت:
دولتهای بحرین و امارات که تسلیم فشار آمریکا برای برقراری ارتباط با اسرائیل شدند، آنهم به خاطر پیروزی ترامپ در انتخابات، در واقع سقوط خود را نزدیکتر کردند. اما باید از کویت و عربستان که در مقابل فشار آمریکا مقاومت کردهاند به نوعی قدردانی شود تا سیاست متعادل ایران آشکار شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین