خودشیرینی چاد برای اسرائیلیها/ نتانیاهو: اسرائیل به آفریقا بازگشت
کد خبر: ۳۰۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
پسر رئیسجمهوری چاد اظهار کرد: ظرف یک سال نمایندگی رسمی خود در شهر قدس را افتتاح خواهیم کرد.به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، عبدالکریم دبی، پسر ادریس دبی، رئیسجمهوری چاد که در راسی هیئتی به سرزمینهای اشغالی سفر کرده است، گفت: دفتر نمایندگی خود را ابتدای سال آینده میلادی در قدس افتتاح خواهیم کرد.
او این را در دیدار با الی کوهن، وزیر اطلاعات اسرائیل مطرح کرد.
این سفر در راستای نزدیکی بین اسرائیل و جهان عرب است که اعلام توافق عادی سازی بین امارات و اسرائیل در ماه گذشته میلادی تجلی آن بود.
هیئت چاد شامل رئیس شورای وزیران امنیتی، پسر رئیسجمهوری، مشاور امنیت ملی و مسؤولان اطلاعاتی است.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل نیز در دیدار با این مقام چاد گفت: اسرائیل به آفریقا و آفریقا به اسرائیل بازگشت.
نخست وزیر اسرائیل با پسر رئیسجمهوری چاد به بررسی تعیین سفیران و افتتاح کنسولگریها پرداخت.
او همچنین گفت، با تیم چاد تقویت روابط بین دو طرف در زمینههای مختلف را بررسی کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین