افتتاح مدرسه تلویزیونی ایران با حضور رئیس رسانه ملی
کد خبر: ۳۰۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
همزمان با بازگشایی مدارس در روز ۱۵ شهریور، زنگ مدرسه تلویزیونی ایران با حضور وزیر آموزشوپرورش و رئیس سازمان صداوسیما نیز نواخته شد. محلا غفاری، فرزند شهید حسن غفاری از شهدای مدافع حرم که سال ۹۴ در درعای سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد، چکش زنگ مدرسه را به دکتر علی عسگری و حاجی میرزایی داد تا زنگ مدرسه تلویزیونی ایران را به صدا درآورند.







X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین