|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۰۱

حریرچی: نگران مسافرت به مناطق شمالی کشور و افزایش ابتلا به کرونا هستیم

کد خبر: ۳۰۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت  در پاسخ به این پرسش که چه تمهیداتی برای تعطیلات پیش رو و مسافرت برخی از مردم در نظر گرفته اید؟»، اظهار داشت: اکنون توصیه ما به مردم این است که اصول بهداشتی را رعایت کنند.

وی با تأکید بر پرهیز مردم از انجام مسافرت، ادامه داد: هریک درصد افزایش تردد، ۱.۹ دهم درصد احتمال ابتلا به کرونا را بیشتر می‌کند. با همکاری خوبی که مردم داشتند و تعطیلاتی که دولت در ۱۴ استان انجام داد، اکنون کاهش موارد ابتلا را داریم.

معاون کل وزیر بهداشت متذکر شد: اما نگران این هستیم که با سفرهای غیرضروری که بیشتر هم به مناطق تفریحی مثل مازنداران،گیلان و گلستان است، شاهد افزایش مجدد موارد ابتلا به کرونا باشیم.

منبع: فارس

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین