ویدیو/ زنگنه: اگر این دولت نبود، یک واحد پالایشگاه ستاره خلیج فارس هم نبود
کد خبر: ۳۰۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
بیژن زنگنه امروز (دوشنبه، سوم شهریورماه) پس از آیین بهرهبرداری رسمی از طرحهای ملی وزارت نفت در جمع خبرنگاران، درباره انتقادها مبنی بر اعتقاد نداشتن به پالایشگاهسازی هم با بیان اینکه مخالفت با پالایشگاهسازی اتهام بیدلیل و شایع است، توضیح داد: بنیان پالایشگاه ستاره خلیج فارس در زمان من گذاشته شده و اسنادش هم موجود است، افزایش ظرفیت پالایش پالایشگاههای داخلی را نیز شاهد هستید، چه فردی پالایشگاه بندرعباس را به ظرفیت نهایی رسانده است؟! ظرفیت روزانه پالایش نفت کشور اکنون ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
