الکاظمی درباره عادی سازی ابوظبی - تلآویو: این تصمیم امارات است، به ما ربطی ندارد
کد خبر: ۳۰۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳

نخست وزیر عراق درباره عادی سازی روابط اسرائیل و امارات امروز، یکشنبه گفت: عادی سازی روابط بین ابوظبی و تلآویو تصمیم اماراتی است و ما نباید در آن دخالت کنیم.به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق تاکید کرد: عراق نیازی به نیروهای نظامی آمریکایی بعد از شکست داعش ندارد. ما تنها نیاز به نیروهای آمریکایی با تمرکز بر آموزش و توانمندسازی نیروهای امنیتی داریم.
الکاظمی اشاره کرد: رهبران سابق عراق به دلیل قبول حمایت نظامی آمریکا خجالت زده بودند اما ما معتقدیم این روابط نباید ما را معذب کند بلکه مسالهای است که باید به آن ببالیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین