|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۰:۴۴

سازمان بازرسی 8 متهم پرونده ویلموتس را معرفی کرد

کد خبر: ۳۰۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹

سازمان بازرسی کل کشور هشت متهم پرونده ویلموتس را به دادستانی تهران معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور در این باره اعلام کرد:

با اتمام بررسی‌ها در پرونده اقدامات دخیل در موضوع قرارداد فدراسیون فوتبال با سرمربی سابق تیم ملی، این گزارش نهایی و امروز برای دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال شد.

در این گزارش، پرونده 8 نفر به اتهام اهمال منجر به تضییع و ایجاد دین بر ذمه فدراسیون و ورود خسارت به اموال دولتی و حقوق عمومی و تضییع آنها به دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال شد.


ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین