وزیر اقتصاد: دستکاری دولت در بازار بورس درست نیست، دولت هیچ نفعی از بورس برای خود نمیبرد / نفع دولت در بورس، ثبات بازار سرمایه است
کد خبر: ۳۰۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸

دژپسند میگوید دولت هیچ دخالتی در بورس ندارد و اینکه گفته شود دولت در این بازار دستکاری میکند حرف درستی نیست.فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی ، در پاسخ به انتقاد برخی کارشناسان بازار سرمایه نسبت به عملکرد دولت در بورس و اینکه گفته میشود دولت بعضاً در این بازار دستکاری میکند، گفت: این حرف، حرف درستی نیست، دولت هیچ نفعی از بورس برای خود نمیبرد.
وی افزود: نفع دولت در بورس، ثبات بازار سرمایه، افزایش قدرت تأمین مالی برای بنگاهها و افزایش محیط امن برای هدایت سپردههای خرد به بازار سرمایه است.
وزیر اقتصاد تصریح کرد: دولت اصلاً نیاز به دستکاری در بورس ندارد و این دست اظهارات بیشتر برای تحت تأثیر قرار دادن سرمایهگذاران بورس است.
وی افزود: نفع دولت در بورس، ثبات بازار سرمایه، افزایش قدرت تأمین مالی برای بنگاهها و افزایش محیط امن برای هدایت سپردههای خرد به بازار سرمایه است.
وزیر اقتصاد تصریح کرد: دولت اصلاً نیاز به دستکاری در بورس ندارد و این دست اظهارات بیشتر برای تحت تأثیر قرار دادن سرمایهگذاران بورس است.
منبع: تسنیم
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین