وزارت بهداشت: حق الزحمه پرستاران بدون اضافه کاری ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شد
کد خبر: ۲۹۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

معاونت توسعه وزارت بهداشت حق الزحمه ماهیانه برای گروه پرستاری در سال ۹۹ را تعیین کرد.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، از جمله موارد مهم ابلاغ معاونت توسعه وزارت بهداشت به دانشگاهها در خصوص نیروهای شرکتی مورد ذیل است:
حق الزحمه ماهیانه هر یک از مشاغل گروه پرستاری در سال ۱۳۹۹، در صورت اشتغال تمام وقت بر اساس قانون ارتقای بهره وری و بدون احتساب اضافه کاری برای کارشناسان پرستاری، هوشبری، اتاق عمل و فوریت پزشکی حداقل ۴۱ میلیون ریال است.
خوشبختانه پیگیریهای شبانه روزی موجب آن شد بین مشاغل و رشتههای مختلف در سیستم بهداشت و درمان، مهمترین قسمت این ابلاغ که مربوط به افزایش حقوق بود به گروه پرستاری اختصاص داده شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین