واژگونی خودرو حامل اتباع غیرمجاز افغانستانی در میبد
کد خبر: ۲۹۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
رئیس سازمان اورژانس استان یزد گفت: خودروی سواری حامل اتباع خارجی غیرمجاز در میبد از مسیر خود منحرف و واژگون شد.دکتر«احمد دهقان» با اشاره به ضرورت تدوین برنامههای فرهنگ و آموزشی به منظور کاهش تلفات درون و برون شهری در استان یزد، اظهار کرد: بامداد امروز یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کمربندی غربی میبد- اردکان دچار سانحه و واژگون شد.
وی با بیان این که راننده این حادثه قبل از رسیدن نیروهای امدادی و انتظامی از صحنه تصادف متواری شده است، افزود: این اتفاق ساعت ساعت ۳:۵۰ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه یکم مردادماه ۱۳۹۹ رخ داده و ۱۲ مصدوم برجای گذاشت.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس یزد، دهقان در پایان گفت: تمام مصدومین این حادثه از اتباع افغانی غیرمجاز بودند که پس از انجام اقدامات اولیه توسط کدهای امدادی میبد و اردکان به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد منتقل شدند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین