غایبان پرسپولیس و استقلال در دربی/ دو مربی هم نیستند
کد خبر: ۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
حمید علی عسگر و هاشم بیک زاده به دلیل آسیب دیدگی و امید عالیشاه به دلیل محرومیت دیگر غایبان قطعی دربی 77 خواهند بود.
مجید صالح چند روز پیش برای ملاقات با خانواده خود راهی آمریکا شد و از همین رو دستیار اول قلعهنویی در دیدار جمعه روی نیمکت این تیم حضور ندارد.
از سوی دیگر کریم باقری نیز در آمریکا به سر می برد و او نیز مانند صالح در بازی جمعه غایب خواهد بود.
حمید علی عسگر و هاشم بیک زاده به دلیل آسیب دیدگی و امید عالیشاه به دلیل محرومیت دیگر غایبان قطعی دربی 77 خواهند بود.
به گفته کادر فنی تیم استقلال امیرحسین صادقی و خسرو حیدری با وجود آسیب دیدگی جزئی مشکلی برای دیدار با پرسپولیس ندارند.
دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس روز جمعه از ساعت 18 و 50 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
منبع: فارس
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین