سازمان خصوصی سازی: سهامداران عدالت میتوانند ۲۰ درصد سهام خود را بفروشند
کد خبر: ۲۹۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: آزادسازی سهام عدالت به گونهای خواهد بود که سهامداران ظرف ۶ ماه آینده بتوانند تا ۲۰ درصد سهام خود را بفروشند.علیرضا صالح رییس سازمان خصوصی سازی درخصوص مهلت ۳۰ روزه مشمولان برای نحوه آزادسازی سهام به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، توضیح داد: این مهلت ۳۰ روز در نظر گرفته شده و تنها تا پایان ساعت ۲۴ روز ۸ خرداد مهلت برای این موضوع (انتخاب روش آزاد سازی) وجود خواهد داشت.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: آزادسازی سهام عدالت به گونهای خواهد بود که سهامداران ظرف ۶ ماه آینده بتوانند تا ۲۰ درصد سهام خود را بفروشند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین