بنگاهها موظف به تمدید ۲ ماهه قرادادهای اجاره شدند
کد خبر: ۲۹۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با ابلاغ بخشنامهای اعلام کرد تمام اعضای اتحادیه در کشور موظف به اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در حمایت از مستاجران هستند.در بخشنامه مصطفی قلیخسروی به اعضای اتحادیه املاک سراسر کشور آمده است:
«در راستای دستور معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تمدید 2 ماهه قراردادهای اجاره و رهن واحدهای مسکونی، اعم از رسمی و عادی که در فاصله زمانی اول اسفند تا پایان اردیبهشتماه 1396 به پایان رسیده و تصمیمات و دستورات بهداشتی اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال این بیماری و رعایت بهداشت عمومی، کلیه اعضا موظف به رعایت و اجرایی کردن این دستورات در سطح کشور هستند.»
منبع: تسنیم
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین