|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۰:۳۸

اتفاقی عجیب؛سوال‌کنندگان از ظریف در جلسه‌ای که خود خواستار برگزاری آن بودند حاضر نشدند

کد خبر: ۲۹۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور ظریف در جلسه این کمیسیون برای پاسخ به سوال نمایندگان، از عدم حضور سوال‌کنندگان انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا رحیمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «‏دیروز، دکتر ⁧ظریف⁩ در اوج مسئولیت شناسی برای پاسخگویی به ده ⁧سئوال⁩ ⁧نمایندگان⁩؛ در جلسه ⁧کمیسیون امنیت ملی⁩ حاضر شد ولی در کمال تعجب هیچکدام از سئوال کنندگان حضور نیافتند.!!

کمیسیون وظیفه تشکیل جلسه داشت و وزیر هم مکلف به حضور، اما سئوال کنندگان گویا مستغنی از دریافت پاسخ بودند.!!»


ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین