واکنش ترامپ به خروج سامانههای پاتریوت از عربستان
کد خبر: ۲۹۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰

«دونالد ترامپ» رئیسجمهوری آمریکا در پاسخ به پرسشی در خصوص خروج سامانههای موشکی پاتریوت این کشور از عربستان سعودی، گفت: «ما از کشورهای دیگر محافظت میکنیم ولی کشورها آن طوری که باید به ما احترام نمیگذارند. در برخی موارد حتی آنها از ما خوششان نمیآید ولی آن روزها به پایان رسیده است».وی ادامه داد: «ما اقدامهای قاطعی انجام میدهیم که برای ما مثبت خواهد بود. من تصور میکنم که برای آنها هم بسیار مثبت خواهد بود. عربستان کشوری بسیار ثروتمند است و آنها موافقت کردهاند که برای کاهش برخی هزینهها کمک کنند».
منبع: ایلنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین