دستور آمادهباش به یگانهای ارتش در پی زلزله تهران
کد خبر: ۲۹۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در پی وقوع زلزله تهران به فرماندهان نیروهای ارتش دستور داد آمادگی کامل برای کمک به ستاد بحران داشته باشند.به گزارش مهر، در پی زلزله اخیر استان تهران و برخی استانهای همجوار، فرمانده کل ارتش به فرماندهان نیروهای ارتش دستور داد آمادگی کامل برای کمک به ستاد بحران داشته باشند.
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، به دنبال وقوع زلزله در تهران و استانهای همجوار، خطاب به فرماندهان تاکید کرد: پیشبینیهای لازم را به عمل آورید، وضعیت یگانها را ارزیابی کنید، بیمارستانها و آتشنشانیها و سایر مراکز و امکانات مرتبط آمادگی کمک رسانی به ستاد بحران را داشته باشند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین