ویدیو/ اولین حضور لاریجانی در مجلس پس از ابتلا به کرونا
کد خبر: ۲۹۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
علی لاریجانی رئیس مجلس که پس از چند هفته غیبت بخاطر ابتلا به کرونا امروز در مجلس حضور یافته بود، در نطق پیش از دستور، گفت: لازم میدانم از مراحم رهبر معظم و مراجع عظام تقلید، علما و دانشمندان و همکاران عزیز تشکر نمایم و روز کارگر را به همه کارگران سخت کوش تبریک بگویم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
