سفیر ارمنستان در ایران: اجرای پروژه انتقال برق میان دو کشور در جریان است
کد خبر: ۲۹۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹
سفیر ارمنستان در ایران اعلام کرد که اجرای پروژه انتقال برق میان ارمنستان و ایران ادامه دارد.به گزارش ایسنا، آرتاشس تومانیان در نشستی آنلاین در مورد تأثیر شیوع کرونا در منطقه خاطرنشان کرد که پروژههای ایران و ارمنستان تعطیل نشدهاند و آمادگیها برای اعزام ۶۰ نفر به ارمنستان در مورد پروژه احداث خط سوم انتقال برق میان دو کشور در جریان بوده است.
وی تاکید کرد که ایران نیز تمایل به اجرای این پروژه دارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین